دختر میمونی

سلام. حال شما؟ چطورین؟ عرض کنم که بنده خوبم و بسی تا قسمتی هم عالیم...

گرچه این رو هم میدونم که مشکلات پایانی نداره ولی خب خبراها واتفاقات خوبی هم برام اتفاق افتاده..

خب این هفته هم مثل هفته گذشته بود. گرچه خب خیلی تابلو بود. آخه سال داره تموم میشه و من استاد ریاضیمونو ندیدم.. فکر کنم آخرش باید این درس رو حذف کنم...

بعضی وقتا مامانم به شوخی میگه تو اومدی رشته کامپوتر که از ریاضی و فیزیک فرار کنی بدتر گیرشون افتادی..

آقا اصلاً عروسی من و با زیاضی فیزیک تو آسمونا بستن...(یه چیزی تو این مایه ها)

امشب حال ندارم باید واسه فردا تمرینهای زبان رو جواب بدمم. واییییییی یکی بیاد کمکم. اگه فردا شد در میرم از کلاس

آموزش این هفته خیلی جالبه

مواد لازم 1 دست سالم و 1 عدد فتوشاپ..

 

به به ایول خانوم خشگله

 

 

1-     میتونید از عکس بالا برای این آموزش استفاده کنید ...

2-      این هم عکسی که باید جایگزینش کنید .. در صورت امکان عکس جالبتری رو هم میتونید انتخاب کنید

3-     عکس میمون رو انتخاب کنید و دراگ کنید روی عکس اولی( با ابزار move)

4-     از زدن ctrl+t برای چرخوندن میمون استفاده کنید و بعد از کلیه کارها اطراف و جاهای اضافی میمون رو پاک کنید.

5-     مقدار transparency لایه میمون رو به 80 کاهش بدید و مد این لایه رو به hard light تغییر بدید.

6-     Ctrl+J  رو بزنید تا این لایه داپلیکیت بشه

7-     مد لایه جدید(لایه ای که داپلیکیت کردید ) رو به vivid light تغییر بدید.

خف اینم از خانوم میمونی خودمون!!!

نکته: اکثر آموزشهای فتوشاپی که در ایران توی سایتها یا وبلاگها گذاشته میشه ترجمه ای هست...