آخرین آپ

ای امام زمان تو کجایی؟؟ آیا تو واقعیت داری؟ این نامه را روز جمعه برایت می نویسم . از همیشه حالم بدتر است . نمیدانم این نامه را چه کسی می خواند ولی مسلماً باید چیزهای مهمی رابه تو بگویم . ای امام زمان اگر تو فرستاده خداوندی چرا خود را به من نشان نمیدهی؟

چرا مرا از دست این همه ظلم رها نمیکنی؟ چرا و چرا و چرا؟؟ مگر امروز روز جمعه نیست؟ مگر تو نباید به یاری انسانهای خوب بشتابی؟

راست می گویی من انسان خوبی نیستم ولی سعی کردم همیشه برای همه خوب باشم و به همه کمک کنم . خیلی دوست دارم زودتر این جهان پست گونه را تحمل کنم و زودتر بزرگ شوم اما نمی شود. وقتی که روحت در عذاب باشد جهان را فتح نمیکنی. چقدر بیذارم از همه چیز .

حالم خیلی بد است . کاش به این دنیا نیامده بودم….

راستی آیا تناسخ درست است؟ که انسان وقتی مرد روحش در جسم شخص دیگری می آید؟ و الله نمیدانم  ولی دوست دارم حداقل از این جسم خود بیرون بیایم.

دوست دارم در خانواده ای خوب و مهربان باشم . دوست دارم پدر و مادری خوب داشته باشم . دوست دارم اگر حتی ا سال عمرمیکنم آن یک سال خوش باشم . دوست دارم از این زندگی کثیف بیرون روم . زندگی که در آن جز فحش چیز دیگری نیست. زندگی که در آن هیچ نیست. به جز درد و غم و دعوا و به راستی که من خیلی تحمل کمی دارم….

حوصله ام از زندگی تنگ شده . می دانم که هیچ روی خوشی در این زندگی ندیم ولی این را هم می دانم که از خیلی ها خوشبخت تر بودم . خیلی ها

می دانم که صبر نداشتم فقط صبر . من فقط کمی نیاز به صبر ایوب داشتم و بس !!!

نشد که بشود که برای همیشه باشم . نمیدانم چه کار کنم . آیا می  شود از این زندگی راحت شد یا نه؟؟؟ ایا همیشه باید آنرا تحمل کرد؟

بس است هر چه کشیدم در این  18 سال . این 18 سال مانند یک قرن بودو بس. برایم دعا کنید دیگر هیچ امیدی باقی نمانده ….

مطمئنم همه شما به این قسمت از زندگی می رسید.

معمولاً‌عاشق ها اینجور می شوند. بلی درست است من هم عاشق هستم.  عشق چیز خوبی است ولی وقتی که بدانی 100 درصد به آن می رسی نه اینکه شانس رسیدن به آن 1 به 100 باشد. من حال خوبی ندارم..

****************

علت به روز نکردن وبلاگ در چند هفته اخیر همین بود . الان هم می خواهم این به عنوان آخرین پستم باشد . شاید روز دیگری برگشتم. همیشه احتمالات زیاد است. مطمئنم که این شعر حقیقت ناب است.

در نا امیدی بسی امید است

پایان شب سیه سپید است

می دانی الان که فکر میکنم  بهتر بود که اصلاً‌ بی توجه به وبلاگ زندگی می کردم . یعنی آپ آخر و این بند و بساط را به کنار می گذاشتم . البته خب خیلی ها واقعاً دوست واقعی برای من بودند .. خیلی ها که نگران من شدند .

زین پس نمی توانم به وبلاگهای شما سر بزنم . شاید روزی برگشتم . شاید هم شرایط برای همیشه اینجور باقی ماند . اگر با من کاری داشتید یا طراحی قالب وبلاگ و یا وب سایت خواستید می توانید با ایمیل من یا ای دی من یعنی now_love_is_great@yahoo.com تماس بگیرید.

ضمناً اگر آدرس ایمیل تغییر کرد در همین وبلاگ به اطلاعتان می رسانم .

دوست دارم با این شعر فریبا شش بلوکی دوست بسیار خوبم شما را به خدای بزرگ بسپارم.

کاش از دنیا دمی فارغ شوم

فارغ و آزاد از این روزگار

این ستم ها، نا بکاریهای زشت

خستگی ها ، بی قراری ، انتظار

*

روزهای مرده در آغوش شب

هفته های گم شده در سال و ماه

ساعت دلمرده بی رنگ و رو

هی دروغ و هی خطا و اشتباه

*

خنده های موذی بی بند و بار

جمعه های خاموش بی بال و پر

روی یک دیوار عکسی واژگون

طرح تنهایی گل در قاب در

*

حرف های ساده بی محتوا

غیبت همسایه و گردوی تر

شکوه های ثابت بی انتها

*

آلبوم عکس و نگاه و خاطره

آرزوی آش و داغ و برف سرد

روی یک بشقاب تنها مانده است

تکه ای دندان زده از سیب زرد

*

صحبت از لیوان چای و بستنی

سایه روشن های صبح خستگی

نفرت و تنبیه و توجیه دروغ

منت از ابراز یک دلبستگی

*

اتهام  و اضطراب و ناسزا

آبروریزی برای یک شکم

اعتیاد و افتضاح و خودکشی

دزدی و آوارگی دم به دم

*

من چه بگویم حال من بد می شود!

دور باید از سیاهی ها شوم

حرف بر لبهای من خشکیده است

کاش فارغ از همه دنیا شوم

..............................................

 

نظرات 34 + ارسال نظر
آدینه بوک جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

ارزو کوچولو جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ب.ظ http://just-my-love.blogfa.com

ای وای
بمیرم

عسل جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://asal69.blogfa.com

سلام!!
داغون شدم!
چه دلی داری تو!!؟!
بمیرم!
اما همه با عشق زندن! تو هم باید باشی!
امیدوارم بازم ببینمت!
بای!

پناهنده عشق جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.dar-panahe-eshg.blogfa.com

سلام عزیز
من خیلی وقته داغون شدم
ولی با این حرفات داغونتر شدم
چرا برای اخرین بار؟
بسیار زیبا و پر معنی بود
براتون آرزوی موفقیت میکنم
بای

فریبا شش بلوکی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
ممنونم که این شعر منو هم تو این پستت گذاشتی
حالا خداحافظی ازت نمی کنم
بلکه می گم به امید دیدار
موفق باشی

خاطره جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام!!!!!
چرا؟
عشق همیشه خوبه....مهم رسیدن نیست

ابجی خاطره و دخترخالش شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ق.ظ http://yadto.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم مهدی جونم

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

ای ناقلا نگفته بودی بهم عاشق شدییییییییییی


دارم از فضولی مترکم کی هست حالا همشهری خودمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

می گفتی برم واست امارشو بگیرمممممممممممممم


دهههههههههههههههههههههههه

می خای دیگه اپ نکنیییییییییییییییییییی


با من طرفییییییییییییییییی

تنبلیییییی نکنننننننننننننننننننننننن


تا۲.............

یا حق

x ( استعداد کشف نشده ی سابق) شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ب.ظ http://stillness.blogfa.com

چرا؟ آخه چی بهت بگم...دیگه حس می کنم فایده نداره اگه چیزی بگم! خودم حالم یه عالمه گرفته اس...دارم دیوونه میشم! وقتایی که حالم گرفته اس ، حوصله ی نصیحت کردن بقیه رو ندارم...اما همین یه داداش رو داریم ها...نمیشه چیزی نگم...
بارها بهت گفتم ودوباره هم میگم ، که توی زندگی همه مشکل وجود داره ومطمئن باش که مشکلای تو سخت تر از بقیه نیست...نا امید نشو...دعا کن هیچ کس هیچ وقت نا امید نشه...آخرش که چی؟ هیچی...به هر حال ما باید زندگیمونو تو این دنیا ادامه بدیم... وای به حالت اگه حرف از خودکشی بزنی ...هرچی آره ولی خودکشی نه...! البته خوشبختانه ایندفعه چیزی از خودکشی نگفته بودی ولی به هرحال امیدوارم حتی بهش فکرم نکنی...

دعا می کنم برات...برای تو و هر عشقی که داری...مطمئن باش اگه این رسیدن به همدیگه ، به صلاحتون باشه ، خدا هیچ وقت برای اینکه شمارو به هم برسونه از هیچی دریغ نمی کنه...

بیخیال قشنگ! شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://1-ladylove-alone.blogfa.com

سلام .پس کجا میخوای بری؟
نه باورم نمیشه اینا حرفای تو بوده باشه.....اصلا بهت نمیاد مهدی جون...اما شنیدن این حرفا از تو هم انگار محاله...کار ما نبود خوندن این نوشته های کج و کوله از این وبلاگ...وبلاگ تو...وبلاگ مهدی شکرانی....هر چند در ناامیدی من بسی امید گم و گور شده است امادر هر صورت پایان شب سیه سپید است......
نه من مطمئنم تو بازم میای....پس خداحافظی نمیکنم.....میبینمت...شایدم...میخونمت.....

اطهر شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

سلام مهدی جان
نمی دونم دیگه نظرات وبلاگت رو چک می کنی یا نه؟
من باورم نمی شه تو این چیزا رو نوشته باشی .
عزیزم زندگی همه پر از مشکلات و سختی هاست . تو باید محکم تر از این حرف ها باشی .
راستش زندگی منم همیشه همینجوری شده ولی بازم خدا رو شکر کن که بدتر از این ها نشد .
امیدوارم هر چه زودتر برگردی به وبلاگ نویسی

مریم شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ب.ظ http://maryam-1.blogfa.com

تو می تونی .....
طاقت بیار ..
نه ..
تو نباید این کارو بکنی ..
بین همه همین جورین ...
من ..
تو ..
او ..
ما ..
شما ..
ایشان ..
ببین یه نفس عمیق بکش ..
اصلا بذار یه لیوان آب واست بیارم ..
وایسیا ... الانه میام ...
..
خب بیا .. اینو بخور ..
حالا بشین رو این صندلیه ..
یه خورده چشماتو ببند و به هیچی فکر نکن ..
خوبه ..
خیلی خوبه ...
خب حالا حالت بهتر شد ؟؟
الان بهتری ؟؟
رو به راه تری ؟؟
آروم و ریلکس ؟؟
آره ؟؟
بابا لااقل با سر جوابمو بده ...
آهان .. پس خوبی ..
خب حالا قشنگ داد بزن و با صدای بلنننننننننننننند فریاد بکش و بگو :
مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
دیگههههههههههههههههههههههههههههههههه
نمیامممممممممممممممممممممممممممممممممم
..
..
آفرین ...
حالا دیگه میتونی بری ..
برو به سلامت !!
به خانم بچه ها سلام برسون ..
بازم بیاین این طرفا ...
والا به خدا این دل صاب مرده هر روز به هوای شما میاد این جاها ( مال فیلم آدم برفی بودا ... به خودت نگیر !! )
خب دیگه ..
فعلا ..
بازم بیا ..
کی میفهمه تو یه روزی اینجا بای بای کردی ..
بیا بابا بی خیال ..
فعلا ...

بغض گرفته شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ http://kebriya.blogfa.com

سلام مهدی عزیز
بیش از ۱۰ بار اومدم کامنت بذارم ...کلی برات نوشتم ....ولی آلان دیگه چیزی یادم نیست ...حالم زیاد خوب نیس...باید برم ...باید ....باید .........

یلدا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ب.ظ http://golpary2005.blogfa.com

سلام. نمی دونم چی بگم. اما بذار یه واقعیتی رو برات بگم. بیشتر از نود درصد جوونای جامعه ما یه روزی از روزهای بهترین دوره زندگیشون به همین جایی می رسن که تو حالا رسیدی ولی اگر قرار باشه همشون مثل تو ناامید باشن کارشون تمومه!
اگر خودم این روزها را تجربه نکرده بودم نمی تونستم بفهمم که چه حالی داری ولی درست دو سال پیش منهم درست در همین وضعیت فعلی تو بودم. ولی جنگیدم. به خاطر خودم و به خاطر معدود کسانی که می دونستم براشون مهمم! پس تو هم بجنگ! هم به خاطر خودت و هم ....
ممنون که بهم سر زدی. آپ کردم. اگر حوصله داشتی بیا. یا علی.

بهار شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ب.ظ http://kura.blogfa.com

سلام
ناامید نباش
به قول خودتون در ناامیدی بسی امید است
به خدا توکل کن صادق باش حتما موفق می‌شی
البته اینو رو هم می‌دونم که بعضی وقت‌ها با وجود این‌ها هم نمی‌شه اگه نشد مصلحت خدا بدون.
تا بعد
به ما که می‌تونی سر بزنی ... امیدوارم همه‌چیه به خیر و خوشی تموم بشه

امیر شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ب.ظ http://afrouznia.blogfa.com

سلام
برای رسیدن به هدف باید تلاش کرد نا امید شدن یعنی ضعف پس تلاش کن که به خواستت برسی ولی یادت باشه که به خدا توکل کنی و از خود خدا کمک بخوای که ۱۰۰٪ بهت کمک میکنه
برات دعا مکنم که به خواستت برسی
بای

Sahar Niki یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ق.ظ http://sahar-niki.blogfa.com

سلام مهدی !
اون مهدی جون جون پر انرژی و سر حال کجاست ؟
سخت نگیر مهدی . دنیا تا بوده همین بوده . آدما میان و میرن . اوس کریم هم این وسط بیکار نمیشینه و بعضی وقتا فرزنداشو یه کوچولو امتحان می کنه ببینه چند مرده اوستاییم . مثه خودش . به خودش توکل کن . معرفتش از هممون بیشتره ;) .
مواظب خودت باش . منتظر میمونیم همون مهدی پر انرژی بر گرده پیشمون . باشه؟

رویا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ق.ظ http://kolbeye-arezoo.blogfa.com/

نگاه کن دوباره خورشید می رود . اما من میدانم که فردا باز خواهد گشت . امروز من به دیروزهایم پیوست اما فردایی دیگر در راه است .بیا روزهایمان را رنگ بزنیم . من فردا را رنگ آبی میزنم . به رنگ بی کرانه ی آسمان..
بیا به فردا لبخند بزنیم ..

سلام مهدی عزیز .. ممنون که پیشم اومدی ولی عزیزم چرا آخرین آپ ؟؟؟
خیلی حیفه بخوای از جمع وبلاگ نویسا بری..
من واقعا نمیدونم چی بایدبگم .فقط خیلی ناراحتم ..
امیدوارم زود این بحران رو بگذرونی.
بازم منتظر به روز شدنت هستم ..خیلی مواظب خودت باش و به خدا میسپارمت..
به امید دیداری زود..

نگار یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ http://eshghkadeh.blogfa.com

سلام
خوبی
کجایی نیستی؟
چرا از حال افتادی؟
تو هم می خوای بری مگه چی شده؟
نکنه تو هم تنهایی؟پس ما اینجا چی کاره ایم
نرو دیگه
دلم برات تنگ می شه جات خیلی خالی میشه

عسل یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ب.ظ http://asal69.blogfa.com

سلام! دوباره سلام!
مهدی جون! من که باورم نمیشه این حرف های تو بوده! کسی که همیشه پر از انرژی بود! همه ازش انرژی می گرفتن! خود منو!! تو چقدر اروم کردی!؟! یادته؟!
درضمن!
حرف استعداد کشف نشده سابق کاملا درسته!
عزیزم!
تو الان فقط به ارامش نیاز داری! تا دوباره خودتو پیدا کنی!
دانشجو که شدی! چند سال دیگه درست تموم میشه!
میری سرکار! پولدار میشی! من بهت قول میدم!
به عشقتم میرسی! اگه واقعا دوسش داشته باشی! اگه اونم تورو دوست داشته باشه!
من که میگم۱۰۰٪ دوست داره!
مهدی جون قول بده دوباره میای! قول؟!
مواظب خودت باش!
به امید دیدار!

اری اغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
فروغ

زهره ورووجک یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.zohre-voroojak.blogfa.com

سلام مهدی جان
چه اتفاقی فتاده چرا انقدر نامیدی فقط تو نیستی که مشکل داری همه یجوری مشکل دارن گذشتن از این مشکلا رسیدن به هدف لذت بخش می کنه قرار نیست با برخورد به هر مشکل ادم ببازی در ضمن مطمئن باش ما همه همیشه در کنارت هستیم
راستی چرا شروع به ساختن یه وبلاگ دیگه نمیکنی شاید برات بهتر باشه
به امید روزی که دوباره داداش مهدی تو وبلاگم نظر بده

بهارمک یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ب.ظ http://bahareh1366.mihanblog.com

سلامم..خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من خیلی وقته نیستم.....من رو از یادتون بردید..................۲ ماه هست که نیومدم پیشتون.....( گریه) نمیایی از تنهایی درم بیاری؟؟؟

گیلاسی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ب.ظ

من بر می گردم به زودی فقط امدم بگم یه میل داری...قربون اقا...میام دوباره....

آری , چشمهایم می نویسند... (نگین) دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.darmandeh.blogfa.com

واااااا.....

مهدی؟؟؟؟

چت شده پسر؟؟؟؟؟؟....

یمنا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ

ادامه بده حتما

سارا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ب.ظ

ما که اومدیم شما میرین

نساء دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ

جالب بود به ما هم سر یزن

رضا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام بلاگتون زیباست

اموزش ماسک هم میشه بزارین

لیلا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ

عاشق شدی؟

پس از دست رفتی؟

من از هر ضربه ی قلبم شنیدم

که بی عشق زندگی معنا ندارد

مریم سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.almas1.blogfa.com

سلاممهدی جون
عشقهای بزرگ بدون رنج کشیدن عشق نیست....
تو هم باید رنج بکشی رنج عشق تا بهش برسی
منم اون لاله....
تو را من چشم در راهم

بهار سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ http://kura.blogfa.com

سلام
مرسی که به من سر زدین خوشحال می‌شم که بهم سر بزنی تا بعد امیدوارم از خداحافظیت پیشمون بشید.

نسیم(چپ دست) چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ق.ظ http://www.left-handedd.blogfa.com

سلام
چرا؟
چرا می خوای بری؟
خیلی قشنگ نوشتی؟
امیدوارم زودتر برگردی
بای

گیلاسی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:27 ب.ظ

می دونم چی میگی.... می فهمت.... دلم گرفت..خیلی هم گرفت...شاید نه کامل ولی تقریبا در جریان بودم..... اره تو به صبر عیوب نیاز داری فقط.....
خدا بزرگه.... ما ها هم یه روزهای از زندگیمون همین حال رو داشتیم...شاید با پوسته ای متفاوت..... دوست دارم برگردی و بنویسی...امیدوارم کمی بتونی با خودت و بقیه کنار بیای.....
این اهنگ های وبلاگتم که ادمو دیونه میکنه...
مهدی اینو تا یادم نرفته بهت بگم ....متاسفانه قلم غم نویسیت از قلم شاد نویسیت خیلی قوی تره ...... خیلی قشنگ نوشته بودی .... انقدر قشنگ که بغض کردم.... خدا به همراهت.... هر جا که هستی...بدون دوستت داریم....و منتظرتیم..به این دنیای مجازی برگردی ...و غمهات برای دوستهای مجازی باشه...
امضا..... برادر زاده....

عاطفه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.titishbala.blogfa.com

سلام مهدی چی شده قاطی کردی پسر درکت میکنم .... دلم گرفت ..اخه دوچ نداشتم که بری ...برگرد اگه شد منتظریم ....

[ بدون نام ] جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ق.ظ

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد