21 روز برای درس

سلام  حال شما ؟  بچه ها شرمنده من نبودم خیلی وقت بود. متاسفانه نمیتونستم بهتون سر بزنم

الانم تا 3 هفته دیگه نیستم

تازه از پس فردا امتحانای من شروع میشه تا 14 تیر

آیییییییییییی

من حرف ندارم بزنم ولی از یه چیزی خوشحالم باخت ایران به مکزیککککککککککککککککک

میدونید اگه یزره درست فکر کنید میفهمید که اینا فقط یه بهانست و یه بازیچه برای دور شدن ایرانی ها از مسائل مهمش

چرا صدا سیما باید 70 میلیون دلار بده و این بازی ها رو بخره؟

چرا باید این همه آدم فقیر و جوونای حالا به قول خودمون دم بخت تو ایران باشن و ما بیایم به جای اینکه به اینها پول بدیم 70 میلیووووووووووووووون دلار بدیم واسه این بازیا؟؟؟

ما حرفمون این نیست....

خب برسیم به یه آموزش .

من که از جام جهانی خوشم نمیاد ولی برای دوستانی که میخان این آموزش برای جام جهانی هست.

برنامه فتوشاپ رو باز کنید.

یک سند جدید ایجاد کنید

یک لایه جدید ایجاد کنید.

elliptical shape tool رو بردارید و یک دایره بکشید‌( shift  رو نگه دارید تا دایره بشه) سپس alt+backspase رو بزنید تا یه رنگ دایره رو پر کنه.

Ctrl+d  رو بزنید تا دی سلکت بشین....

روی این لایه 2 بار سریع کلیک کنید تا آپشن لایه ها باز بشه

 

 

 

 

 

 

 

آپشن لایه رو مثل شکلا قرار بدید.

خف الان یه دایره خوشرنگ و حالت داریم

 

polygon shape tool رو بردارید و 5 ضلعی های مختلفی رو روی دایره پیاده کنید

سپس نوشته مورد نظر خودتون رو بنویسید

. مثلاً من از irania Footbal  استفاده کردم

. فقط کافیه تا روی نوشته 2 بار کلیک کنید و آپشن لایه ها رو مثل عسکا قرار بدید.

 

 

 

 

 

 

 

 

در پایان من توپ ها رو با ctrl+T‌ کوچیک کردم و به جای o های فوتبال گذاشتم.

 

 

خف یه فیلتر clouds  اون رو جذابتر کرد..

راستی دوستانی که یادم رفته بهشون لینک بدم بهم بگن

طراحی قالب هم میکنیم...